fredag 8 mars 2013

Dagbok


2008 21 Maj [08:01]

Jag AB filmen blev uppskjuten igår,då Bengt glömde strömkablarna till högtalarna,det blev jag lite besviken på,att man inte ser till att ta med allt.
Sen även dom laptoparna hade han gjort sönder,så dom var skrot,synd det.

Annars hände inget på kursen alls,jag hade absolut inget att göra,förutom äta upp tårtan,med rosen & en massa kakor.

Idag ska vi se på filmen,men idag är jag trasig,ryggen bråkar nått enormt,ingen aning varför,kunde knappt sova alls,är supertrött,ska fråga om jag kan vila på soffan där medan dom ser på filmen,jag lär höra den ändå.

Kollade lite mera på slutsteg igår,men med hög bensinräkning så krympte slutstegs-pengarna,så högst 2000:- kan jag ge med frakten typ,så det blir nästan möjligt denna månaden,undrar om det finns annat billigt skoj att köpa,eller leva snålt en månad till,tråkigt men nödvändigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar