måndag 4 mars 2013

Dagbok


2008 19 Maj [21:02]

Igår..igår var en heldag ute igen,en helt oplanerad tur ute också.
Morsan ringde vid 9 tiden på morgonen & undrade om jag ville till Ikea en sväng,& visst,det kunde jag juh,frågande Filterpimp om han ville med men det ville han inte.
Men vi åkte iallafall,hade inget planerat inköp direkt heller,men kul att komma ut lite.
Allt gick bra,mycket gåing bara,kände allt lite ömhet i ryggen efter men inte lika mycket som det har varit,vilket är riktigt bra.
När vi kom hem så gick jag ut & målade bitarna till bordet,kommer bli skit-läckert när det är färdigt,inte helt säker på om jag ska ha bakgrundsbilder bakom,det får jag se.

Var en kul dag på kursen idag.
Fick igång skrivaren i nätverket så den funkar från alla datorer nu,helt perfekt.
Så fick vi tårta,smarrigt.
Sen gick jag & Bengt ner till Clas Olhson & handlade åt kursen,& vi köpte mat på vägen tillbaka,köpte kebabtallrik,så gott,även efter 2 stora tårtbitar.
Sen satte jag & Bengt fast nätverkskabeln från skrivaren i väggen & taket,så den inte var i vägen eller syntes så mycket,nästintill osynlig.
Och ledarna tackade oss jättemycket,nästan så man rodnade.

På Lazzat har jag fått flera intressanta slutstegs val att välja mellan,få se vad för pengar man har kvar efter räkningarna,vill inte betala för mycket just nu,bra att ha en liten extra buffert till mat eller så.

Imorgon ska vi se på filmen Jag AB.
En rätt kul film,men lång,3 timmar med diskussionspauser emellan.
Kommer ta hela dagen sa dom.

Sen hade Bengt 2st gamla laptops liggandes,undrar om dom funkar till nått,typ att skriva på enbart i sängen & kanske nått för morsan att kolla på bilder från kameran med.
Får kolla på det,kunde vara skoj annars.

Nu var det dags att gå upp,hi hi,ne men att gå & sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar