torsdag 21 mars 2013

Dagbok


2008 25 Maj [08:09]

Mors dag idag,ska till Munkedal senare på eftermiddag.
Då hinner jag vila efter gårdagens strapatser.
Först på Torp,kolla bilar, & vilka coola bilar,skylines,supror,motivlackade bilar,även en grym DeLorean,så jäkla ballt,Back To The Future.
Jag tog massor bilder då.
Sen var vi till Coop & handlade,köpte litegrann.
Sen var vi till I17 utbildningen & softade runt,hittade en inhängning till nått,med bra räcken som vi hoppade över & hade balansgång på.
Sen klättrade jag upp på ett 5-6 meters högt berg,bara sådär,ascoolt,så jäkla grymt.
Sen gick vi runt på Bohusleden,bakom I17 vid vattnet & lyssnade på musiken lite.
Är lite öm i ryggen idag,men jag tror det var bra träning med allt jag gjorde.

Sen ska datorn till Munkedal med 256mb ram,som jag fick tag på från Filterpimp,just se på filmer laggar lite,det är synd,men har inget bättre PCI kort,så det får vänta då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar