söndag 17 mars 2013

Dagbok


2008 24 Maj [07:20]

Suverän dag igår.
Ska jag skriva mer? Okej då.
Betalade räkningar innan kursen & allt,gjorde inte så mycket på kursen,var en kort dag,men vi gjorde lite personlighets tester,& jag skrev färdigt mina papper.
Fixade en dator & lite allmänt så.
När jag kom hem,så vände jag i dörren & åkte till Torp & handlade,köpte en hink med schampoo & andra tvätt saker på Micro.
Sen var jag på Maxi & handlade lite mat bara.
Och när jag kom hem så hade BRL ringt & projektorn hade kommit tillbaka.
Så det var bara att åka dit & hämta den,sen satte jag dit den & den funkar som den ska.

Har pillat lite & lagt in spel,dom få som funkar,på Celeronen,kanske kan vara till nån nytta,även ställt in skärmen ljusare.

Idag blir det kul sen,bilutställning på Torp,sen musik på I17,hoppas det är fritt inträde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar