lördag 2 mars 2013

Dagbok


2008 18 Maj [08:32]

Var en heldag ute igår nästan.
Först fick jag reda på att det skulle vara uppträdande på Torp kl 15.
Och att Filterpimp skulle till Munkedal senare på förmiddan.
Så jag åkte med,var hos mina föräldrar en stund,sågade äntligen ut bordsskivan & alla delar till den,slipade för hand på alla kanter,blev riktigt bra.
Så den ska målas senare idag.

Sen åkte vi hemåt till Torp,men vi var lite tidiga så vi åkte över bron,den är rätt snygg,inte ofta jag åker på den så,& speciellt inte i över 180km/h.
Toppade hastighetsmätaren på Terranon,crazy.
Sen vände vi & åkte till Torp igen,för att se & lyssna på Amanda Jensen,nån tjej som hade rätt ok musik,men just akustik live lät förjävligt,att dom inte fattar hur illa det låter där i lokalen,men snygg var hon.

Sen handlade vi på Coop & den oljan jag köpte för 99:- i fredags hade nu gått upp till 129:-,vilken jäkla tur för mig.

Sen åkte vi hem ett tag innan vi skulle ha filmkväll hos Filterpimp,såg Die Hard 4 i HD.
Häftig film med bra ljud.

Efter det så undrade vi om det var några folk på Fröland,så vi tog varsin bil dit ut.
Jodå,lite bilar stod där men inget race alls,så vi körde ut på grusgropen där så Terranon fick leka lite.

Sen var vi omkring på lite vägar & körde som galna,Filterpimps spinner & driftar i varje kurva typ,rätt ballt.

Kom inte i säng förren efter midnatt,är väldigt trött idag,kanske ska sova lite mera innan jag går ut & målar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar