torsdag 28 mars 2013

Dagbok


2008 29 Maj [00:07]

Väldigt tidigt på torsdag.
Kom nyss hem efter att ha varit hos Filterpimp & hjälpt han med att lyfta ur badkaret.
Fick 15” skärmen idag,kopplade den till laptopen,den funkade riktigt bra,bra färger & svärta,mycket bättre än min gamla.

Jag åt på Pingvinen på lunchen,gigantisk kebabtallrik,mumsigt gott.
Var inte meningen att köpa det,men när Bengt,Bengt & en till skulle ner så gick jag med,blir inte en vana,men ibland kan man lyxa till det med fin mat.

På kursen har jag jobbat 2 dagar med anställningsintervjuver,först med Ulf & idag med Ingrid,var lite jobbigt,men bara man talar rätt & tror på det man säger med inlevelse så funkar det.

Ringde & pratade med Heureka,en uppfinnarförening,då Ulf tyckte mitt bord skulle platsa där,får se vad dom säger när jag ska bli inbjuden på möte nån gång.

Nu är det dags att sova,ska upp om mindre än 7½ timme,borde räcka då jag sov ca:12 timmar totalt förra natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar