söndag 24 mars 2013

Dagbok


2008 26 Maj [18:21]

Måndag,en ny dag i veckan,full med möjligheter & förhoppningar.
På mors dag igår så åkte jag rätt tidigt iväg till Munkedal.
Soft väder,lite blåsigt kanske.
Morsan fick datorn & blev helt till sig,visste inte vad hon skulle säga,var kul.
Sen kom Henke & vi åt middag.
Sen tvättade Henke sin bil & jag fixade till mitt bord,blev skitbra,otroligt nöjd hur det blev & att designen funkade,hörnbord med bara 2 ben typ.
Sen åkte Henke,& Klas kom med familjen.
Då blev det mer mat & tårta.
Jag & Simon satt vid datorn & kollade lite filmer.
Sen åkte dom,& jag var kvar en stund till,var där i 7-8 timmar,koppla dator,få solbränna,fixa bordet,skölja av bilen med vatten,äta & umgås,var kul.

Idag på kursen hände inget speciellt,mer uppgifter som vi ska göra,& jag fick fixa hans laptop & projektor igen.
Ska få en 15” skärm av en på kursen.
Hoppas den är lite bättre än min gamla 14” skärm som morsan fick,den var rätt mörk,typ utbränd eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar