söndag 10 mars 2013

Dagbok


2008 22 Maj [07:10]

Torsdag lönedag trodde jag men nej,kommer imorgon,en dag mer eller mindre spelar ingen roll så,får hämta mitt paket & handla imorgon,inga problem.

Filmen såg vi igår,jag som vanligt kopplade upp projektorn & dator & högtalare som Kurt hade tagit med sig,ifall Bengt skulle glömma strömkabeln igen,vilket han gjorde.
Men men,det löste sig ändå & filmen var kul,men jag mindes mycket från sist jag såg den för 3½ år sen.

Idag är inte Solveig där,vikarien alltså.
Hon var allt ok,snäll & trevlig & lätt att prata med,idag kommer istället Ulf tillbaka,säkert med beröm för nätverket & att skrivaren funkar.

Tror vi ska skriva redovisning om filmen,blir skoj,om det behövs kan jag kolla på den hemma också.

Bengt skulle kolla på den datorn,om han kommer ihåg det,blir en kul present till morsan isåfall.

Idag är jag mycket bättre i ryggen,vilket är bra,måste ha varit nått tillfälligt bara.

Slutsteg väntar jag nog till nästa månad,& köper ett bra,istället för billiga möjliga som inte räcker till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar