tisdag 22 september 2015

cd..

En liten fortsättning från detta inlägget: http://mr-nonplus.blogspot.se/2015/09/cd.html
Jag var "tvungen" att köpa 2 thunderdome skivor till som jag inte hade,från Amazon.
Jag beställde den 17de,& fick dom idag den 21a,från tyskland.
Dessa två skivor kostade en del,men bara en tredjedel som dom andra 8 skivorna,fast detta var juh bara 2 skivor..så..det blev dyrt iaf ;) Bara frakten gick på ca:260kr..
 Thunderdome nr 26 2001


 Thunderdome Breaking Barriers special compilation 2010


När jag kollade Amazon,så fick jag se denna..den hade jag köpt sist gång från tradera,kolla priset på den här,som också är begagnad!
276 dollar!!
Så i svenska kronor kostar den skivan 2300:-!!
Inga billiga skivor här inte!

Fortsättning följer..;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar