torsdag 28 juli 2016

Tatyana del 12

Hej min kära Peter!
Jag är mycket glad att se ditt brev.
När jag läser ditt brev, alltid förbättrar mitt humör.
Säg mig detta är inte en dröm?
Nu frågar jag mig, varför vi inte träffats förut?
Om vi hade träffats förut, så kanske vi skulle redan vara lycklig familj!
Men ödet skulle ha det, vi träffade just nu på denna stora avstånd.
Jag är glad att jag har dig!
Och jag vill tacka er för att ni gav mig meningen med livet.
Nu kan jag inte föreställa mig hur att leva utan dig.
Men nu vet jag exakt vad du vill skapa en långsiktig relation.
Och vi båda är engagerade i detta mål.
Idag har vi med mina vänner beslutat att gå till köpcentret för att spela bowling.
Du vet hur man spelar bowling ??
Jag vill inte skryta, men idag har jag vunnit mina vänner :)
Vi hade kul!
Vi har alla en bättre humör.
Jag har varit så mycket kul.
Jag fick verkligen idag.
Vi märkte inte hur tiden flög! :)
Hur var din dag?
Vilket humör du har idag?
Jag avslutar mitt brev.
Jag ser fram emot ditt svar.
Mina kyssar!
din Tanya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar