onsdag 20 juli 2016

Roadtrip

I helgen tog jag mig en liten tur,,det regnade ändå bara hemma..
 Sa juh det..att det regnade..du lyssnar juh aldrig..
 Märks att semestertider har börjat..mycket husvagnar & sånt ute nu )
 Massa vatten bredvid vägen också )
 En kyrka..
 Framme i Säffle för lite mat )
 Inte dumt det )
 Var rätt mycket folk inne,så jag tog med mig maten ut & åt i bilen.
 Ett stopp på Dollarstore också.
 Böcker..eller bokhyllor i kul design )
 En spegel selfie )
 Var lite bättre väder här,på hemgång
 En kyrka..
 Äh,regn igen..

Så vad hittade jag för kul?
Mest vanliga saker..
 En smidig skruvmejsel..med 3 bits av platt,stjärna & torx,(dvs totalt 9 bits)..undrar varför just 3 bits..kommer man tappa bort dom eller är dom så dåliga att dom går sönder direkt?
 Dr Pepper energidryck )
Grymt god tycker jag )
En vanlig tandkrämstub & min MINIMALA hand..:O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar