onsdag 13 juli 2016

Tatyana del 11




Hej min kära Peter!
Jag tycker om att läsa dina brev!
De är alltid skrivna med uppriktig kärlek.
Jag är glad att du ger mig uppmärksamhet och besvarad.
Med varje dag som går blir jag fäst vid dig mer och mer, och jag kan inte hjälpa det.
Jag vill bara veta vad som gör dig lycklig?
Vad får dig att le?
Vad du inte gillar?
Jag vill veta allt om dig.
Jag vill att du ska vara lycklig.
Tror du på ödet?
Jag tror att vårt möte är ingen tillfällighet.
Ja, jag använder Internet på datorn.
Nyårsdagen, jag tillbringade i Kazan besöker faster.
Uppenbarligen vill du inte att skriva mig ditt telefonnummer :(
Mer jag inte kommer att be om det.
Idag hade jag en underbar dag.
Att besöka mig kom min älskade mamma.
Hon märkte att jag nu har blivit en mycket gladare och roligare.
Nästan alltid ett leende på mitt ansikte.
Och min mamma blev intresserad av orsaken till min lycka.
När allt kommer omkring, föräldrarna du inte kan dölja något.
Med föräldrar kan du diskutera.
De förstår och stöd alltid.
Jag berättade för min mamma att jag träffade på Internet med en underbar man.
Jag sa att den här mannen, även på distans gör mig glad.
Jag berättade för honom vad trevligt brev du skriver till mig.
Min mamma var glad att se mig så glad.
Hon önskade oss lycka till och skickar hälsningar!
Hur var din dag idag ??
Nu klar jag skriver ett brev.
Jag väntar på din uppriktiga och tillgiven brev.
Din Tanya.

PS: I den här bilden, jag och min älskade mor

PSS: Glad Alla hjärtans dag!

2 kommentarer:

  1. Hi, I've been exchanging emails with this "girl" for a few weeks, but finally I've got tired of writing and I've done an image search to make sure it was a scammer. That's how I've found this series of posts. Coincidentally (or not), my "relationship" with her is now at the same stage as you: This was her last email, a few days ago.
    I'm not planning to answer, but I hope you keep posting her emails, because I'm curious about how long it will take until she finally asks for money.

    Thanks for posting this!

    BTW, a "Tanya scammer" warning maybe would be useful so suspicious people would find it - and also her email: in my case it was mulzena@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Hi Sera.
    Thanks for writing here,always fun with comments )
    I have around 22 mails (11 left) to show on this site,hope you could translate it to your language,I translatet it to Swedish so people here would understand,and that it sounds funny translatet..(with grammer and so)
    I have been contacted from a guy in Finland,who also hade this girl as mail contact,he wrote more then I did to her.
    In the end she will ask for money for travel to visit,roughly about 600 euros..so its all a scam to get money and no girl )
    So Tanya is noone to keep in contact with,) hope you find a better real girl )

    SvaraRadera