måndag 11 juli 2016

Projekt DLS CA10

För ett par veckor sen så tipsade en jobbarkompis mig om ett billigt slutsteg till salu på facebook,så han skrev till försäljaren & gav mitt telefonnummer.
Så fick jag kontakt med han & betalade steget med frakten på en gång,& han skulle skicka den direkt när han hittade nått emballage att packa i..
Tiden gick,jag sms:ade han & ringde han,& han lovade att han skulle skicka det dan efter eller på kvällen..
Så tillslut efter 2 veckor så fick han skickat det..
Så glad att slippa vänta så packade jag upp allt,men blev lite oroligt när det skramlade inuti slutsteget :(
Skruvade upp det & såg att en sak var helt lös!

 Så här ser det ut.
 Här fattades det nått,& lite bränt var det också..
 Där jag har ringat in ska en trissa sitta.
Även lågnivåkontakterna var lösa...
 Lödde fast lågnivåkontakterna & trissan med 4 ben..inte direkt dom finaste lödningarna,men dom gör jobbet iaf..
 Trissan sitter på plats..
 Så här ser steget ut.
 5x30A säkringar.
 1x400wrms@4ohm 1x700wrms@2ohm 1x1000wrms@1ohm
Lackade det lite speciellt nu när det ska sitta i Audin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar