onsdag 27 april 2016

Tatyana del 5

Hej Peter!
Hurra, ser jag ditt brev igen!
Som ni kan se, ger din nya post mig glädje.
De skapar ett leende på mitt ansikte.
Med varje brev får vi närmare varandra.
Om jag förstår att du är den enda man jag letade efter hela mitt liv, jag följer dig till slutet av världen!
Jag är ledsen att jag inte har skrivit till dig i går.
Jag använde google translate, att skriva till dig på svenska.
Jag ska berätta om min familj.
Till min mamma 56 år.
Hon arbetade som matematiklärare på skolan.
För ett år sedan avgick hon.
Min pappa dog i en bilolycka för sex år sedan.
Han har arbetat som lastbilschaufför.
Det var en riktig chock för hela familjen.
Men vi har gått igenom denna tragiska förlust.
Jag har inga syskon.
Men jag har kusiner och kusiner.
Min mamma bor också i Penza.
Vi leva åtskilda.
Även jag har en mormor.
Hon bor i en by nära Penza.
Med min tidigare man har vi varit tillsammans i nästan två år.
Jag älskade bara honom.
Och jag trodde jag var den enda för honom.
Men efter ett tag fick jag reda på sin sanna natur.
Och jag var mycket sjuk, och jag var även förvirrad själv.
Jag kunde inte räkna ut vad man ska göra, som om jag gick vilse i en labyrint och kan inte få ut av det.
Den här mannen är en lögnare!
Han berättade trevliga och milda ord, och jag trodde honom.
Jag trodde och drömde om ett lyckligt liv.
Jag lärde mig att efter ett tag började han dejta en annan tjej.
Min vän berättade för mig om det.
Vid första jag inte tro på det.
Men då jag såg min man sitter på ett café med en annan kvinna.
Jag var väldigt sårad.
Mitt hjärta bröts.
Jag var tvungen att skiljas från honom.
Det var svårt.
Men jag vill inte vara på den andra eller tredje nivån.
Jag vill vara den enda.
Nu dessa relationer i det förflutna, och jag försöker att inte tänka på dem.
Jag sa ju denna historia eftersom jag måste vara säker i vår relation.
Jag behöver veta att förutom mig, du kommer inte bli en.
Vi måste vara ärliga mot varandra.
Nu pratar jag bara till dig, och jag vill utveckla vår relation med dig.
Hur var din dag idag?
Hur är vädret i din stad?
Vädret påverkar ditt humör och hälsa?
Jag kommer att vänta på ditt svar.
din Tanya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar