onsdag 6 april 2016

Roadtrip

Häromdan tog jag en roadtrip till Säffle..igen..kom jag fram denna gången tro?
 On the road.
 Här var det stopp sist gång,men nu kunde man dundra förbi )
 Mcdonalds i Säffle
 Regnigt trist väder.
 Maestro Tasty..helt okej burgare :)
 På hemvägen stannade jag till på Dollarstore.
 Affären fick tummen upp )
 Dagens outfit )
 En helt vanlig flaska,& min MINIMALA hand!
 En helt vanlig klubba,& min MINIMALA hand igen!
 Tror det har gått för långt när genmanipulerade grönsaker blir så här stora )
 Bra planering av hyllorna..
Till vänster är energidrycker,& till höger barnsaker..
Är det för man behöver det till vänster om man har saker till höger?
 On the road again.
 En kyrka..

Så vad blev köpt på den lilla turen?
 Skruvmejsel med bits.
 Tigersågblad.
 Olika kabelskor.
 En film.
 En skylt.
 Doftgranar..klar man måste ha en 500 euro sedel att lukta på när man har en rocknroll livstil ;)
 Färgglada galgar till mina få t-shirtar ;)
 Energidrycker.
Och lite chips...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar