torsdag 7 april 2016

Projekt Audi del 1

Ja,vad har hänt sen inköpet då?
Monterad öppet sportluftfilter t.ex..
 Monterat Dls Up4 högtalarna i instrumentbrädan,med Gas Silver C4 slutsteg & Dragster 10" basen.
 Monterat varvräknare.
 Moddat ihop hållare till solskydden,då dom var helt av på bägge två.
 Så ser den ut i helheten,fortfarande otvättad.
Monterat vinge egentligen från en Vw Jetta mk2,som jag fick med när jag köpte min första bil..för 16 år sen ;)
Så ska den passa på en Jetta mk2.
Tydligen såldes den till både Jetta & Audi modeller!
Det hade jag ingen aning om innan jag nu sökte på den )
 Inköp av ny drivknut,som bör bytas inom nån framtid.
Inköp av ny koppling,som bör bytas inom nån framtid.
Navringar,så det är lättare att få dit dom SAABla ;) fälgarna på Audin,& minska alla små vibrationer.
Navringarna kom ända från tjeckien :)
Audi har 57.1mm omkrets på navet & dom fälgarna jag har på,med rätt bra däck,har hål 65.1mm i fälgen.

EDIT:
Hittade förrförrförra ägarens sida på Garaget.org,(förra ägaren var juh brorsan,& ägaren innan dess var jag.)
Han köpte bilen 23 september 2013,krockade den 8 november 2013,sen köpte jag den 29 november 2013






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar