torsdag 28 april 2016

Projekt Audi del 2

Vad har hänt med vardagsbilen nu?
 Förra veckan så jag att det droppade vatten under bilen & det rök en del,var en slang som inte ville vara med längre.
 En lite spricka.
Köpte en ny universal slang,dyr som stryk var den,men nu funkar det )
 Trodde jag..iförrgår försvann värmen i bilen & det rök väldigt mycket bakom bilen,uppvärmd glykol ryker!
Då hade en avbruten givare,(som ingen direkt vet vad den skulle ha gått till) gått sönder mer,så det var hål rätt igenom givare.
Jag gängade & skruvade i en liten bult,med mutter innifrån )
Så nu verkar det vara tätt igen.
 Har handpolerat bilen lite.
Till vänster orörd huv,& höger polerad med biltemas färgpoleringsmedel,gillar det bra )
 Skulle börja bygga ljud i Subarun (Fowsian) inför vintern )
Så tog 855ans (Buggyn) låda,på 160 liter,den fick inte plats i Subarun,så jag slängde ner lådan i Audin )
Tänk att en sedanbil kan ha bredare bagage än en kombi )
Kopplade in mitt Gas Competition 5.6kw steg till basarna,så dom får dela på 3000wrms,sen ett Spl Dynamics Ice-150.2 (2x150wrms) till framsystemet )
Bakändan på bilen sjönk ner 3cm när jag hade lagt i alla sakerna i bagaget )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar