tisdag 19 april 2016

Tatyana del 4

Hej Peter,
Jag är glad att se ditt brev, och jag är glad att läsa den.
Med varje bokstav, vi känner varandra bättre.
Håller du med?
Jag är säker på att jag var inte fel när hon skrev till dig på en dejtingsajt.
Vi enkelt och naturligt kommunicera med dig.
Vi ger ömsesidigt svar på frågorna om varandra.
Jag tycker om att skriva ett brev till och berätta om sig själv.
Jag har redan skrivit till dig, jag bor i staden Penza.
Det ligger i den centrala delen av Ryssland (650 km från Moskva).
Här bor drygt 500 000 personer.
I Penza har en hel del underhållning och kulturella platser (museer, teatrar, biografer, kaféer).
På fritiden, mina vänner och jag besöker dessa platser.
På vissa ställen du går med vänner?
På fritiden Jag gillar också att titta på filmer och tv-program, lyssna på musik.
Vid något tillfälle jag lyssna på levande musik som kan muntra upp mig.
Ibland lyssnar jag till en lugn och avkopplande musik som hjälper mig att lugna ner.
Nu Jag lyssnar ofta på modern dansmusik, som spelas på radion.
Mina favoritfilmer: Leon, Intouchables, Inception.
Har du sett dessa filmer?
Vad är din favorit TV-serie: Game of Thrones, The Big Bang Theory, How I Met Your Mother.
Jag tror att du vet om dessa serier.
De är mycket populära över hela världen!
Det är dags att avsluta mitt brev.
I följande brev, vänligen berätta om din familj.
Om du inte är svårt, då berätta om dina tidigare relationer.
Jag kommer att vänta på ditt svar.
din Tanya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar