onsdag 13 april 2016

Lista

HAR DU?
Folköl i kylen: Några stycken.
Något husdjur: Bara dammråttor
Någon favoriträtt: All snabbmat!
Puder på dig: Eh,ne,snön är över för denna säsongen.
Några framtidsplaner: Förutom att bli svinrik?
Någon sjukdom: Nej inte vad jag vet om iaf :)
Gymkort: Förutom såga ved & cykel i vardagsrummet?
Några MVG:n: Många viktiga gruppsex?..ingen kommentar ;)
Något beroende: Koffein och socker.
Fikat idag: Nej.
Någon vän som bor i ett annat land: Nej inte vad jag kommer på just nu.

VEM?
Avskyr du: Vore lite roligt om jag skrev ut för och efternamn på alla jag avskyr? Haha nej då ??
Delar du mest minnen med: Kameran.
Längtar du mest efter: Sova )
Stör du dig på: Idioter.
Gosar du med: Täcket )
Lagar mat: Jag )
Diskar: Diskmaskinen

VILKEN?
Tidning läser du: Bilsport & Metro
Buss åker du oftast: Åker inte kommunalt.
Dag fyller du år: Har slutat med sånt )
Årstid föredrar du: Sommar!
Stad är du uppväxt i: Munkedal

VAD?
Gör du nu: Pillar mig i naveln )
Gör dig till en bra människa: Jag är bäst!
Gör dig till en dålig människa: Inget!
Är roligast just nu: Olika tvserier )
Har du på dig nu: Massa kläder.
Äger du för skor: Har en del.
Har du för storlek i skor: 42
Läser du för bok: Den som är på jobbet.
Ska du göra nu: Klä på mig, åka till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar