söndag 6 mars 2011

Söndag.

Har precis bokat ett köp av ett slutsteg,trodde jag skulle bli av med lite saker..men neeeejdå...
Ett rejält monster steg,passar perfekt till min Stroker 18",om jag ska ha den i nån bil,suget går inte att motstå..
Skulle tro att Simon blir avundsjuk nu..haha :)

Steget heter

Hifonics XX Colossus

med en blygsamma effekt:
  • RMS Power Ratings:
    • 600 watts x 2 chan. @ 4 Ohms
    • 1100 watts x 2 chan. @ 2 Ohms
    • 1600 watts x 2 chan. @ 1 Ohm
    • 2000 watts x 1 chan. @ 4 Ohms
    • 3200 watts x 1 chan. @ 2 Ohms
så till basen kommer den få 2x1100wrms..får bli ett par extra batterier känner jag på mig..stackars bil kommer gå ner på knäna :)


Edit:bilder.



Undrar bara när min laptop kommer,,inget kollinummer,säljaren svarar inte på telefon..den borde ha varit här nu...(

1 kommentar: