söndag 27 mars 2011

Söndag.

Åkte iväg till Andrésen Maskin,dom skulle ha utställning & auktion på traktorer & redskap..inte för att det intresserar mig nått alls.
Men syrran skulle vara där med hästridning,det kunde man juh kolla på.
2st små ponnys slet omkring med ungar på sig där :)
(Jag fick hjälpa till med att gå med nån häst,valde den för stunden utan unge på,sen fick jag gå bredvid & hålla i så inte nån unge ramlade av hästen,var kul )
Hästarnas matvrå :)

Undrar om den finns i kombi version?..fast kanske lite småjobbigt med barnvagn.haha

Riktigt snygg motivlackering.

Jag är en jätte!..eller så är det små hästar..

Jag försökte få hästarna ner i motorrummet på Kadetten,men dom fattade inget.. 

Yiiieehaa..Cowboy :)

Farligt att gå på auktioner,jag blev visst helsåld till en tjej i Umeå,fast hon får komma & hämta mig ;)

Lilla Oliver ute på tur :)


Var mycket bilar & otroligt mycket folk,var tydligen mer igår,sa syrran!.. 

1 kommentar: