torsdag 17 mars 2011

Danmarks resan

Jag var juh till Danmark för ett par veckor sen..
(låter som jag rör på mig mycket...försöker gå ner i vikt kanske :P  )
Här är några bilder jag & gänget tog,vissa är suddiga av naturen,vissa av kemin :P
Ett smyg-foto på väg till terminalen.
ett till..
Kalle,Krister & Jonas bråkar :)
Här i terminalen ser man färjan )
högt upp är vi..
Njutomlands..kul ord lek :)
Första rundan..ja,alla andra dricker kaffe förutom jag )
Jonas får en dubbel Twister Sisters..eller helt enkelt en tafsning :P
Runda nr 2 :)
Fanns svaret i botten?..
Jag fastnade visst )
Kalle himself.
Krister såg antagligen nått han gillade :)
Jonas the boss.
Krister ser..glad ut...över nått tyskt papper ?)
Kolla vad snabb jag är :)
Kalle myser )
Det glaset tömdes snabbt :P
Okej..lite långsammare då )
Enarmade banditer,& några 2-armade :P
På 3dre försöket,så vann jag pengar :),dom försvann snabbt sen.
Äh..tja..hmm..vad ska man säga..
Jag,Kalle & Jonas.
Chips O'hoj..eller vad sjömänn säger..
Mmm,godis.
Danmarks hamn..
Krister som "nästan" blev utslängd från en stängade färja :)
Mat..det blev en pizzeria.
Få se nu..en Botan tack!
Gänget utanför Lyktan,en skum pub,med billig öl )
Jonas smälter in & ser skum ut :)
Jag försökte jag med,men lyckades inte..& ja,det var många öl framför mig,*visslar*
Utsikten från vårt bord till utgången/baren.
Men Jonas då,du kan inte styra på land..*suck*
Iallafall nån som fick gänga.."internt skämt"
Nästa bar..lite finare,lite dyrare..
Hoppsan..lite öl var det ja.
Ett hmm..raggningsförsök som slutade att krister blev portad därifrån.håhåjaja :)
Kalle ser purken ut :)
Jag var törstig :)
Nästa bar igen.väldigt fin.
Mera öl :)
Juxeboxar & banditer..
Nu var vi på färjan tillbaka.
Jag trött!
Men Jonas då..det är en lakrispipa!
Min kvällsmat :)
Gänget spatserar av från färjan )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar