söndag 6 januari 2019

Nyårskvällen

Som sagt,så var vi på Goodmorning Hotel i Karlstad över nyår.
On the road
En likadan selfie som förra året på Bloms i Mellerud )
Kläder kläder kläder..
Kiss my christmASS )
Ett stopp på Dollarstore i Säffle ) 
Mcdonalds i Säffle )
Jag tog en El Maco )
Har ni också märkt att dom har slutat ge ut taco pulvret nu?
K blir antastad utanför en godisbutik.
Såhär såg det ut efter att K varit framme )
Ett stopp på Bergvik i Karlstad
En Pete kusin,samma bil som sist vi var här,säkert nån som jobbar där som har den.

Jag icke road i klädbutiker )
Framme på hotelrummet )
En sned tv.
Utsikten.
K var vacker <3
Vi hade bokat bord på Pitchers,ett för mig nytt ställe.
Direkt vi satte oss ner så kom dom med skumpa,dom hade tydligen bara nyårssupé,vet inte vad det kostade riktigt,jag domnade bort i hörseln när dom nämnde 400 nånting..
Först kom förrätten hummersoppa.
En selfie )
Sen kom huvudrätten oxfile med ugnrostad potatis med rödvinssås.
Sen som efterätt Pannacotta.
Detta hände också )
Sen var vi ute på stan,var lämmeltåg till parken.

Lite filmer.

Dagen efter var det frukost)
Massa saker att välja på )
Min första runda.
K´s runda.
Min andra runda )
Sen tog vi det lugnt tills utcheckningen,sen rullade vi hemmåt.
On the road again.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar