tisdag 21 mars 2017

Test

Fick köpt mig 2 spännande såser från jobbet (outofhome.se)
Habanero Cheese Sauce från Santa Maria. 
Ännu en ny spännande produkt från nylanserade Street Food-sortimentet från Santa Maria. 
En "hot & sweet topping" för gourmet-burgare som länge varit en given bäst-säljare i England. 
Ge era burgare en ny tappning och våga ta ut svängarna. 

Jag testade den på korv med bröd,med vanliga bröd & french hotdogs bröd.
Det funkade väl,men tyckte inte riktigt det passade in..får testa på mer maträtter )

Sriracha Sås från Santa Maria. 
Ännu en ny spännande produkt från nylanserade Street Food-sortimentet från Santa Maria. 
Denna eldiga och färgsprakande sås passar utmärkt för alla typer av Street Food. 
En av de mest populära tillbehören i USA som erbjuder en härlig smakexplosion. 

Den testade jag också på korv med olika brödsorter.
Väldigt stark,liknar lite sweet & sour sås tycker jag.
Testade även den på kokt ris,men en del sån sås,& jösses i mina galaxer,vad starkt det var )
Nästan så tårarna kom fram ) Kändes i munnen långt efter )
Så om ni är sugna på nått riktigt starkt,men även gott,så testa sån här sås )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar