tisdag 14 mars 2017

Kontaktannons

Fick en sådär roligt mail igen )
På engelska var det,men det blir alltid roligare med Google översätt tycker jag )

Hur mår du?
Mitt namn är Ekaterina.
Jag skriver detta e-post och vill bekanta sig med dig.
Du kan ignorera det om du vill så.
Jag letar efter en meningsfull och ärlig relation.
Jag har varit tänker en hel del innan det här steget.
Jag tror att det kan vara mirakel i en människas liv.
Och möjligen jag kommer ha tur att hitta en bra person genom Internet.
Jag gillar att öva sport och leva ett hälsosamt liv.
Jag har inte barn.
Så jag söker efter en godhjärtad och smart person, en man trött på ensamheten som tar livet på allvar.
Inte skriva till mig snälla om du vill bara spela spel.
Jag är avslutande mitt budskap, hoppas jag inte bry dig.
Ekaterina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar