torsdag 13 oktober 2016

Tatyana del 18

Hej min kära Peter!
Vad en glädje att se och läsa ditt brev!
När jag är ledsen, jag kommer ihåg dig.
Jag tänker på dina känslor för mig.
Och all min sorg försvinner, och jag börjar lysa som polstjärnan som lyser så starkt.
Min semester är i mars.
Jag kan inte flyga till dig i sommar, eftersom jag måste jobba.
Jag förstår att i mars måste du arbeta med.
Men varje dag jag möter dig efter jobbet för att laga middag.
Varje minut tillbringade nära dig, kommer att vara en stor lycka för mig!
Jag vill inte missa chansen att träffa dig snart!
Håller du med mig?
Om så är fallet, jag behöver veta namnet på den närmaste internationella flygplatsen till dig.
Och då kan jag gå till resebyrån.
Ibland är jag så glad att även min mamma överraskade!
Hon var så glad för oss, och hon är glad för vår lycka.
Nu även jag börjar märka att det blir mycket gladare.
Och det är allt tack vare er och mig.
Jag är så glad för min mamma!
När vi möter varandra, vi talar om våra kvinnors hemligheter om vår relation med dig.
Jag berätta för henne hur du är tillgiven och förståelse, mild och omsorg.
Vid dessa tillfällen, jag är glad att se hur hon är glad för oss.
Hon lyssnar och ler, som ett litet barn.
Jag hade aldrig sett henne så glad!
Jag måste avsluta brevet.
Jag väntar på ditt brev, full av de mest uppriktiga ord.
Mina kyssar!
din Tanya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar