söndag 9 oktober 2016

Pinsamma frågor

HAFT SAMLAG MED MER ÄN 10 ST? Inte än ;)

TAGIT SMÄRTSTILLANDE? Typ som Alvedon eller??

BRUTIT ETT BEN? Nej som tur är inte :)

HAFT SEX UTOMHUS? Ja det har jag hehe..

BITIT NÅGON I TÅN? Euw nej..

GJORT ETT SUGMÄRKE PÅ NÅGON? Tror inte det, men jag har ju fått sugmärken.

ÄLSKAT NÅGON SÅ DU GRÅTIT? Nej det har jag inte.

ÄTIT PAPPER? Haha nej, vad är det för konstigt diet jag har missat?

KYSST EN 30-ÅRING? Haha ja såklart.

HAFT SEX MED NÅGON DU KNAPPT KÄNNER? Man vet inte vad dom döljer för en,i sina mörka ögon ;)

TATUERAT DIG? Nope.

PIERCAT DIG? Ja, i öronen.

BITIT DIG SJÄLV I HANDEN? Inte vad jag vet, konstig sak att göra?

PUSSAT EN GRODA? Usch nää, dom är så slämmiga.

HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN? Skulle inte tro det,då skulle man fått killbaciller!

HÅNGLAT MED NÅGON ANNANS KILLE/TJEJ? Har nog hänt ja )

SVIKIT EN VÄN? Inte vad jag kan minnas, hoppas verkligen inte jag har gjort det och jag inte bara förnekar något nu hehe..

TESTAT DROGER? Nope!

TAGIT NÅGON FORM AV MORFIN? Nope.

ÄTIT ANTIDEPRESSIVA MEDEL? Testat några månader,var inget för mig.

VARIT OTROGEN? Ja..

SLAGIT NÅGON DU ÄLSKAR? Nej jag slåss inte. Människor som slåss kan inte använda sina ord vilket gör dom till osmarta människor.

HAFT MAGINFLUENSA? Ja tvvärr, det kan vara det värsta som finns! :(

LYSSNAT PÅ HÅKAN HELLSTRÖM? Jag har aldrig satt på hans musik själv men jag har ju hört hans låtar någon gång lixom. Är jag den enda som inte fattar grejen?

GJORT EN SLÖJDLÄRARE ARG? Säkert!

ETT ROLIGT SKÄMT PÅ G? Ja men alla mina skämt är så opassande haha..

KÖPT KYCKLING FÖR VECKOPENGEN? Nej.

HITTAT PENGAR? OCH VAD GJORDE DU MED DOM? Väntade tills ägaren kom & letade efter sin handväska hon hade glömt på taket på sin bil när hon hade kört iväg..låg plånbok,smink,kondomer över hela vägen )

BLIVIT OMSKUREN? Så desperat är jag inte efter att gå ner i vikt )

TRÄFFAT NÅGON FRÅN INTERNET? Ja det är så jag har lärt känna dom flesta jag känner hehe.

VAD TÄNDER DU PÅ? Money money money!

HUR LÅNGT ÄR DU BEREDD ATT GÅ PÅ FÖRSTA DATEN? All the way och lite längre än så. Haha nej men lite så, jag tycker det är så fjantigt med folk som säger att man ”måste” känna en person innan eller att man ska vänta ett x antal dejter. Är man sugen och vill, GO FOR IT! Gäller tjejer och killar. Sen är det helt OK att gå ut på dejt endast för att ligga, är man ärlig med sig själv om det och personen man träffar så är det ju bara härligt.

HUR SKUM ÄR DU? Skummare än tomteskum i bubbelbadkar drickandes skumpa.

VAD TYCKER DU OM SJÄLSFRÄNDER? Jag trodde inte på det förut, men nu vill jag verkligen tro att det finns en själsfrände. Eller jag hoppas att det finns en för alla. Typ som Lilly and Marshall i how I met your mother, haha.

ÄR DET RÄTT ATT FLIRTA NÄR MAN HAR POJK-/FLICKVÄN? Eh nej! Hade jag kommit på min tjej ”flirta” med en annan kille hade jag blivit tokig. Sen kan man såklart vara trevlig och prata med andra i det motsatta könet trots man har en partner, men flirta är ett big NO NO!

NÄR GRÄT DU SIST? När dom inte hittade Nemo..eller jag vet inte )

SILVER ELLER GULD? Just nu silver faktiskt, annars har jag alltid gillat guld. Men vad är det för pinsamt med den frågan föresten..?

DIAMANTER ELLER PÄRLOR? Diamanter!

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? Soluppgång, då vet man att man har en helt ny dag framför sig och det ger hopp.

VAD ÄR DET MEST ROMANTISKA DU VET? När den andra byter däck på mina bilar..då du..Grrrr :)

VAD ÄR DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Utstrålningen, jag fokuserar inte på detaljer som ögon, hår eller något sånt utan vilken energi personen ger ifrån sig.

VILKET ÄR DET BÄSTA RÅD DU NÅGONSIN FÅTT? Stressa inte upp dig över saker du inte kan påverka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar