onsdag 19 oktober 2016

Roadtrip

I måndags tog jag & farsan en tur till Charlottenbergs köpcentrum.
Jag var där bara för nån månad sen,men farsan hade inte varit där,så han ville med nu. 
 On the road..
Det småregnade hela tiden vi körde.
 Framme vid det lilla köpcentret.
En norsk Nissan Micra med ögonfransar )
 Inget litet kort..kul & gömma den i en blomma eller så..)
"Jag var inte först,men jag var störst"
Så stod det på det kortet..låter som ett kort en kille ska ge sin tjej ;)
 Vilken fin spegel )
 Tomte Wunderbaumar..undrar vad dom luktar..gammalt svett blandat med pepparkakor & fylleglögg?
 En Big Mac är inte fel,här var den så försvinnande god att jag inte hann ta kort på den ;)
 I see you,Pikachu!.
 Vad kallade du mig?
Spelar ingen roll att ni är många..ni kallar mig inte pucko & kommer undan med det!!

Vad blev köpt då?
Lite blandat bara,här är några saker iaf.
 En doftis som ser ut som en lampa,som ska lysa i mörkret också )
Ska även lukta citron..undrar om vanliga glödlampor gör det också?
 Dr Pepper energidryck )
 Ny ballerina med vaniljglass & strössel smak.
Lite nya Euro sedlar..
Undrar om dom nya svenska sedlarna också har choklad i sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar