torsdag 6 oktober 2016

Tatyana del 17

Hej, min enda Peter!
Jag är mycket glad att du är redo för vårt möte i verkligheten, och att du inte har något emot min ankomst till dig.
Detta innebär att du är redo att bygga ett seriöst förhållande med mig.
Jag är så glad att jag var redo att ta bort från lycka!
Jag kan ta en semester i mitten av mars.
Och vid denna tid jag skulle flyga till dig.
Detta kommer att vara en lämplig tid för dig?
Jag har mycket att lära innan jag talar om resan för dig.
Jag behöver gå till en resebyrå för att få alla detaljer om resan till ditt land.
Jag måste ta reda på vilka handlingar måste vara beredda och hur mycket det kommer att kosta dig en resa till ditt land.
Jag kan stanna i ditt hus, eller jag måste få ett hotellrum?
Av Peter Kära, måste du berätta namnet på den närmaste internationella flygplatsen till dig där jag kommer.
Denna information är mycket viktigt!
Vårt möte närmar sig!
Jag ser fram emot det med stor förväntan!
Vi kommer att mötas snart.
Tror du på detta, min käre Peter?
Jag avslutar mitt brev, och jag ser fram emot ditt svar och dina tankar om vårt möte.
Jag kysser dig ömt.
Alltid din Tanya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar