torsdag 19 maj 2016

Tatyana del 8





Hej Peter!
Idag vaknade jag på gott humör, väcktes jag av en solstråle.
Han kom genom gardinen och glodde in i mina ögon.
Nu är jag glad att jag kan se ditt brev.
Varje dag får vi känna varandra och komma närmare varandra.
Jag gillar dig, och jag är mycket glad att kommunicera med dig.
Naturligtvis skulle det vara bättre om vi träffade, skulle ha satt i caféet för en kopp te eller ta en promenad i parken.
Vi pratade, skämt och trevlig tid, och på så sätt känna varandra mycket bättre.
Ja, jag skulle vilja träffa dig, men nu tror jag att det är för tidigt.
Medan jag var fortfarande inte riktigt redo för det.
Vi behöver lite mer tid och tålamod.
Vad tror du?
Ja, i ryska jul den 7 januari.
Jag planerar att ringa dig från en telefonstation.
Minuters Talk är billigare än 150 rubel.
Jag vill verkligen att höra din röst!
Skriv ditt telefonnummer.
Idag efter jobbet jag träffade min vän.
Vi hade gått en promenad i vår vackra stad.
Vi talade med henne om män.
Min vän märkte att jag blev gladare.
Så jag berättade för henne om bekantskap med dig.
Hon var glad att veta att jag hade en man som gör mig glad, tack vare vilket jag har ett gott humör.
Hon sade att berätta hej och tack för vad du gör mig glad.
Av Peter, jag vill verkligen att du ska vara mitt ideal.
Jag är säker på att vi snart kommer att vara tillsammans.
Men du vill ha det?
Vad jag menar med dig nu?
Hur var din dag idag??
Vid dessa ord avslutar jag mitt brev och jag hoppas snart att få ett svar.
din Tanya
PS: Jag har redan skrivit till er att jag älskar katter.
Men jag inte skriva att jag älskar att bli fotograferad med katter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar