onsdag 4 maj 2016

Tatyana del 6

Hej Peter!
Jag kan läsa ditt brev igen!
Nu ser jag fram emot det ögonblick då jag kolla min e-post och läsa ditt brev.
Det kan vara att jag hade ett förhållande från dina bokstäver :)
Vad tycker du?
Vad känner du när du ser min nästa bokstav?
Jag har inga problem med att läsa och förstå dina brev :)
Idag har jag sov bra.
Så på morgonen jag har ett gott humör.
När jag vaknade, den första tanken i mitt huvud var om dig.
Min morgon börjar med det faktum att jag gör lite fysiska övningar.
Då ska jag tvätta mitt ansikte och ta mig upp.
Efter att jag laga din egen frukost.
Till frukost brukar jag äta mjölk gröt, jag dricker kaffe med mjölk och jag äter smörgåsar.
Efter att jag går till jobbet.
Vad gör du på morgonen?
Du är en nattuggla eller en early bird?
Tycker du om att ligga i sängen en extra minut? :)
Idag är jag lite trött på jobbet.
Efter jobbet, jag inte vill gå hem omedelbart.
Jag ville ta en promenad och få lite frisk luft.
Jag ringde min vän, och vi åkte med henne till parken.
Jag försöker oftare att kommunicera med vänner.
De kan förbättra mitt humör, stöd i svåra tider.
Vad är effekten på dig är dina vänner?
Jag har många vänner, och jag är mycket glad.
I Ryssland finns det en underbar talesätt: ". Har inte hundra rubel, och har hundra vänner"
Jag hoppas att ni hade en bra dag.
Vad är ditt arbetsschema?
När du har helgen?
Hur många gånger per år man kan ta en semester?
Jag ser fram emot det nya meddelandet.
din Tanya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar