tisdag 10 maj 2016

Tatyana del 7

Hej kära Peter!
Jag kan ringa dig det? :)
Jag hoppas att du inte har något emot.
Jag tycker om att läsa dina brev.
Dina ord ger mig positiv energi.
Mitt humör förbättrades.
Och det är inte bara jag märker.
Mina kolleger märkte också förändringen i mig.
Men jag har inte berättat för någon om sin bekantskap med dig.
Men jag tror att jag inte länge kunde hålla det hemligt :)
Du pratar med någon om att bekanta sig med mig?
Idag är jag lite trött på jobbet.
Vi har haft en hel del kunder.
Jag arbetar från 8:00 till 17:00.
Men ibland måste jag stanna längre i arbetslivet.
Lördag och söndag - de lediga dagar.
Jag har en lunchrast.
Varje år tar jag en semester under en period av 28 dagar.
Ikväll i Penza bra väder.
Så jag bestämde mig för att ta en promenad i parken.
Parken har gått en hel del människor: vuxna och barn och farföräldrar.
De alla beter sig annorlunda.
Ibland finner jag det mycket intressant att titta på dem, deras beteende.
Gå lite, jag gick hem.
Hus min huvudsakliga underhållning - en TV.
Jag gillar att titta komediserie.
Jag älskar att skratta och humor.
I Ryssland finns det en fras: "Skratt förlänger livet".
Och jag håller helt med detta uttalande.
Det var min dag idag.
Hur fick du spendera din dag i dag ??
Nu har jag att avsluta brevet.
Jag ser fram emot när jag kan läsa din nya brev.
Faktum är att i sådana stunder, jag ler och bli lyckligare.
din Tanya

PS: Jag vill verkligen höra din röst. Du kan skriva ditt telefonnummer?
Och jag ska försöka ringa dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar