söndag 15 maj 2016

Griller i huvudet.

Igår tog jag mopeden igen till farsan & hälsade på.
Mycket sämre väder än förra veckan,nu var det 6-7 plus,lite regnigt & vindstyrka på 6-7 sekundmeter..
 Farsan hade köpt en gasolgrill som jag hjälpte han att skruva ihop.
Blev lite sugen på att köpa en sån själv,men grillen är billig,gasolflaskan & påfyllningen är inte billiga..mina småbitar av trä som inte gör nån nytta i kaminen funkar till min grill gratis iaf )
 Riktigt bra uppdelat med skruvarna,stod även på baksidan vad som var vad.
 Monteringsbord )
Vardagsrumsgolv funkar bra..notera den stora lådan med kalle anka pocket också )
 Sedär,färdig ).
Jag som är en grillmästare ställde mig & grillade 10 korvar så vi alla åt,(jag,farsan,brorsan & brorsdottern)
Alltid bra med extra skruvar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar