onsdag 16 mars 2016

Tatyana del 2


Hej Peter, tack för ditt brev.
Jag vill verkligen lära sig mer om dig.
Du lärde dig om syftet med min forskning i den första bokstaven.
Ja, nu kan vi vara vänner.
Men jag hoppas att vår vänskap kan vara något allvarligare i framtiden.
Jag är inte ute efter flyktig kärlek.
Jag vill att vi ska prata med varandra sanningen.
Detta kommer att bidra till att utveckla våra relationer.
Ömsesidigt ärlighet, tillit, respekt och förståelse.
Allt detta är mycket viktigt att bygga ett seriöst förhållande.
Du redan vet att jag är 31 år gammal.
Min födelsedag är den 15 maj 1984.
Men mina vänner säger att jag ser yngre ut.
Jag är skeptisk vad de säger och tror att de bara vill göra mig en komplimang :)
Vad tycker du?
Du har en hel del vänner?
Jag har aldrig varit gift och har inga barn.
På min väg i livet jag inte har träffat en anständig man som vi vill bilda familj.
Kanske det är du?
Jag tycker det är ganska troligt.
Du måste veta att jag bor i Ryssland, stad - Penza.
Jag hoppas att detta inte kommer att hindra oss att fortsätta bekantskap.
Vad tycker du om avståndet mellan oss?
Ja, vi bor långt ifrån varandra.
Men jag var inte rädd för avståndet mellan oss!
För sann kärlek finns det inga hinder!
Jag hade ingen avsikt att hitta en utländsk man.
Jag bestämde mig bara för att försöka ansluta sig till internationella dejtingsajt.
Kanske kan jag hitta någon speciell för mig.
Om avståndet - ett stort problem för dig, då ber jag er att skriva om det.
Peter, vilken typ av tjej gillar du?
Vilka egenskaper tycker du uppskattar i en kvinna?
Vad är viktigt för dig?
Gillar du det när en kvinna förbereder läckra måltider? :)
Jag uppskattar i en man sådana kvaliteter: ärlighet, integritet, vänlighet, liv optimism, bra sinne för humor.
I slutet av mitt brev, skulle jag vilja ställa några frågor.
Har du något emot?
Berätta mer om ditt arbete?
Vilka är dina fritidsintressen?
Jag skickar dig 2 fler bilder.
Jag hoppas att de gillar dig.
Varför har du inte skicka dina bilder?
Jag ska vara glad att se din bild i mitt nästa bokstav.
Jag hoppas få se ditt nya brev snart.
Tatyana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar