söndag 20 mars 2016

Roadtrip

Igår tog jag en tur till Ullared, min första tur för i år )
 Var en minusgrad hemma när jag startade klockan 7:30.
 Vädret blev bättre & varmare under resan..Kolla bara hur härliga molnen ser ut )
 Audin som fick sträcka på sig lite )
 Jag tog denna kundvagnen.
Vilket såklart var för denna:
Sjörövare playmobil :P
 Go blandning på vinylskivor..Ramones,The Clash och Björn Rosenström... 
 Morgan ställde upp för posering ;)
 Tog lång tid i kassan,tur man hade en ung snygg rödhåring att vila ögonen på :P
 Eftersom jag kom fram rätt sent på dagen (mätt i ullared tid,eftersom jag kom fram strax innan kl 10) så var det smockat med bilar & folk överallt..fick parkera längre bort än längst,typ.
Det stora gula huset i mitten av bilden,är sko/klädbutiken..
 Jag fick sköta mig,då FBI var på besök.
 En sån populär toaspegel selfie..det var inte jag som var suddig,utan spegeln..
 Tripp trapp trull..
 Mysig )
 Tripp,trapp,trull,troll..(?)
 En bok som många personer borde ha läst,tror jag.
 I fredags var det säsongsöppet för Mandys Diner,så nu hade dom tinat upp all personal.
Alla platserna var nästan bokade redan innan,så det var tur att jag ens fick ett litet bord.
 Blev en cadillac burgare )
 Vinyl i taket.
 Mums!
 På väg hem..

Så vad blev köpt då?
Inte så värst mycket,av alla butikerna blev det bara på Ullared jag köpte nått på.
Men blev lite motorolja,brandsläckare,kläder,godis..sånt där vanligt.
 Sodastream smaker,Berry,Cola & Dr Pete.
Lim,punkaspray,smörjning & rengörning..
Ytterst bra att ha saker )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar