fredag 4 mars 2016

Tatyana del 1

Jag fick ett mail på en kontaktannons från en tjej,som ville att jag skulle maila tillbaka..
Javisst,det kunde jag väl,..man märkte att svenskan var dåligt översatt,men jag skrev iaf tillbaka,& sen fortsatte vi maila varje dag i ett par veckor,fast då på engelska..för min skull var det bara kul & öva på engelskan )
Så här tänkte jag då & då lägga ut hennes mail..dom är rätt roliga )
Jag körde dom engelska mailen med google översätt,så då blev dom ännu roligare :)

Hej Peter,
Jag är glad att se ditt brev. 
För att vara ärlig, jag förväntar mig inte att du ska svara på min e-post. 
Jag är mycket glad över att se ditt intresse. 
Du är också intresserat mig. 
Så jag skrev till dig på en dejtingsajt. 
Jag vill träffa dig och lära känna dig bättre.
Mitt namn är Tatyana. 
Jag är 31 år gammal. 
Nu kan vi starta en vänskap. 
Men i framtiden denna vänskap kan förvandlas till något mer allvarligt, och vi vill bygga upp en relation. 
Jag har registrerat mig på en dejtingsajt för att hitta en seriös och anständig människa. 
Jag är inte ute efter underhållning på denna webbplats. 
Vilka är dina avsikter? 
Hur gammal är du? 
Du var gift? 
Har du barn? 
Jag vill inte ställa för många frågor? 
Detta är inte ett polisförhör utan :) 
Men dessa frågor, kan vi inte börja dejta.
Jag skickade mina bilder. 
Du hittar dem attraktiva? 
Jag hoppas att du var intresserad av att läsa mitt brev. 
Jag har en känsla av att du är skyldig att svara för mig :) 
Jag är inte alltför blyg? :) 
Jag också kommer att vänta på dina bilder.
Med vänliga hälsningar, Tatyana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar