fredag 20 februari 2015

The story del 4

Suveränt,jag sätter mig här & väntar då,sa jag.
Hon gjorde iordning allt hon skulle,hälsade sin skiftkompis & bytte om.
Trots att jag precis hade ätit en burgare,tänkte jag att lite mer mat skulle nog kunna gå ner,speciellt med sånt fint sällskap.
Vi hoppade in i Buggyn & jag körde henne till centrum (jaja,centrum är väl fel ord i en orten,men enligt skyltarna är det så).

Väl där inne i den fint utsmyckade pizzerian beställde vi,jag tog en liten kebabtallrik & Hon tog en Mexicana pizza,hon gillade lite stark mat ).
Var god mat & vi pratade om allt möjligt,mellan himmel & jord..
Det visade sig att hon bodde precis i närheten,att hon brukade gå till sin arbetsplats,nära & bra.
Hon sa med sina fina ögon (tror att hon sa med sina fina läppar,men fastnade i hennes ögon) att vi kunde gå hem till henne på lite kaffe efter maten.
Absolut sa jag kvickt,kaffe är aldrig fel ;) blink blink.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar