måndag 9 februari 2015

Dagbok

2009 08 November [20:46]

Idag var det Fars dag, så jag & Henke åkte till Munkedal.
Jag hade köpt en Aladdinask & 2st trisslotter, farsan vann 50:- på ena & 100:- på andra, vilket var skoj, annars brukar man inte vinna alls.

Igår tog jag ner alla mina bil-plancher från väggarna, & idag kom Henke på att om man målade väggarna vita så kan det bli snyggt, & man behöver inte projektor duken då.
Så jag köpte 9 liter vit färg på ÖB idag.

Nu har Esma & Minka & reparatören Jusuf fått reda på att jag inte får bli anställd.

Ewa Sund hörde av sig & vill ha ett möte nästa måndag.

På tisdag ska jag skicka iväg min närvarolapp igen.

Har fått reda på att 1gbramminne är max i min laptop, nu har jag 768mb ( en 512 & en 256) så det är inte värt med 100-150:- extra för att få 256mb mer.

Har packat ner alla mina cd-skivor nu, blev 4 kartonger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar