tisdag 3 februari 2015

The story del 1

Jag skulle hämta ett paket,som hade hamnat på Coop Bäckefors än den på vägen macken i Färgelanda.
Det beror helt på vad företagen tycker än närmast från var avsändaren är ifrån,& jag glömmer ibland att säga till säljaren..men men,är ingen super extra lång väg..ibland passar jag på & handlar samtidigt..

Idag var dock ingen dag för handling,tänkte bara snabbt hämta paketet & ta en burgare på Sibylla i närheten.
Efter vad som kändes som en evighet i min stilla hunger,lyckades jag få tag på en arbetare där som kunde lösa ut mitt paket.

Glad i hågen (konstig uttryck igentligen..varifrån kommer det?) så styrde jag bilen mot Sibylla.
Lite folk så jag kom in & beställde en Super Meal(150gr burgare med strips) av en söt blondin..nej,burgaren var inte gjord av henne,utan hon var stekaren.suck..
Hon hade ett långt flätat hår som gick halvvägs på ryggen..skulle gissa att utan flätan skulle håret gå ner till byxlinningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar