söndag 17 november 2013

Roadtrip

Yepp,var dags för den årliga roadtrippen runt Vänern,med en liten avstickare.
 Här startade jag alltså,kl 09 00
Högsäter till Säffle
 Fin utsikt från vägen inte många mil hemifrån
 En enorm kyrka!
 Mcdonalds i Säffle.
Notera priset för 98 oktan..
 Käkade en McBetty meny
 Säffle till Karlstad
 En kyrk..ne,var nått annat..
 Massa jättemarshmallows på ängen..
 Karlstad köpcentrum
 Karlstad till Örebro
 Vintrosa..först vin sen kommer man till det andra.......(Tips till killarna)
 I Örebro hämtade jag upp denna skönheten.
 Örebro till Mariestad
 Underbart väder
 En Volvo!!
 Mcdonalds i Mariestad,blev en Mcbetty meny där med,fast 3 kronor billigare.
 Mariestad till Högsäter
 Sämre väder
 En kyrka
Tog ett stopp på Överby på vägen också.
 En kyr...
 ..En kyrk...
 Stå still,kyrkjävel!
Efter 50 mil var jag hemma,klockan 18 stapplade jag in genom dörren.
 SPL Dynamics XTR-300D2S (phju)
1000wrms 2x2ohm 15kg! 
 Nypris Dyr som attans!! Köpte den för fickepengar :)
DU kommer att få sova med mig i sängen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar