onsdag 6 november 2013

Dagbok

2008 07 September [11:40]

Har hört från AMS,ska dit den 10de till nån Eva Sund,vet ej vem hon är,handläggare eller psykolog,men jag ska dit den 10de & få min närvaro lapp påskriven.

I fredags körde jag äntligen ut mopeden till Munkedal.
Skulle starta Kadetten,men batteriet var utdraget,typiskt,så skulle jag öppna bagaget för kolla batteriet som sitter där,då vägrade låset vrida sig,hjälpte inte med smörjning,men sen gav jag låset sin sista smörjning med skruvmejsel & hammare.
Till slut när låset var typ sönder,kunde jag vrida på låset & öppna bagaget,sen tog jag loss täckplattan där & tog loss låset,rostigt & kasst,så nu är dom billiga planerna att ha en lina att dra inifrån med,som på Golfen.
Antingen sätta dit låset igen,enkelt sätt,eller spackla igen & slipa rosten där omkring & lacka,för att få det snyggt utan lås & leka med spackel.
Har inte bestämt mig än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar