onsdag 20 november 2013

Dagbok

2008 19 September [13:15]

I tisdags var jag till AMS för ett snack med arbetspsykologen.
Var bara en massa snack & info om en kommande test,nu på tisdag,en hel dag med att svara på frågor,kommer nog vara kul & lätt.
Fick idag några papper att fylla i,om jobb & så,enkelt.

Igår var det en hel dag ute med päronen.
Till Överby var vi,fick mig en dörrmatta,hallmatta & sen köpte jag mig ett nytt armband för 200:-,bling bling baby.
Sen var vi & köpte mat & så,allt sånt betalade dom,massa mat & så.

Har laddat batteriet i Mantan,tog 8 timmar,ändå var det inte helt tomt.
Bytte ut 8” i dörrarna mot ett par sämre,så jag kan ha dom Canton 8” till datorn istället att vara i en bil som inte ska användas på över 6 månader.

En halv månad kvar innan jag byter till Kadetten,kul med bra stereo & värme sen,men slöare bil.
Men har lite styling idéer att göra,som borra i handtagen,sett det på en del bilar,väldigt snyggt,& sen måla dom så dom inte sticker ut så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar