fredag 29 november 2013

Dagbok

2008 25 September [09:54]

I lördags (20de?) köpte jag ett till armband,& åkte med Filterpimp till Munkedal,där jag spackalde & slipade på Kadetten.

Sen var jag där på måndagen också.
Slipade & lackade bagageluckan,så den är färdig nu,blev väldigt snyggt utan handtag.

I tisdags hade jag det testet,var en mängd olika tester,siffror & bokstävskombinationer,ordförståelse,matte,logiktester,mycket rotationsfrågor,& höger vänster frågor,rita spegelvänt,kolla på kort på olika arbeten,& sen bygga med Mekano i en halvtimma.
Blev nästan färdig med alla 20 Mekanobyggen.
18st blev det,medan han som också var på testet,hann med bara 15-16 byggen.
Verkade som jag blev färdig snabbare än han hela tiden,men vem som har mest rätt vet man inte.
Jag kommer få veta mina testresultat om 2 veckor när jag har möte med psykologen igen.(7 oktober)

Idag fick jag pengar 8830:- & med lite räkningar,3800:- så kunde jag betala farsan dom sista 2500:- jag var skyldig han.
Nu är man skuldfri,2500:- blev kvar,minus 900:- för 200 dvd skivor.

Sen om en vecka när jag ställer av Mantan,får jag nog ca: 400:- tillbaka på skatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar