måndag 21 november 2016

Roadtrip

För några veckor sen tog jag min sedvanliga Vänern Runt resa )
 Var lite snö på sidorna av vägen när jag startade.
 Ännumera snö..
 Framme i Säffle,titta,ingen snö :)
Fowsian körde på utan problem )
 Ett besök inne på Dollarstore.
 Dagens outfit selfie )
 Myggljus..rätt årstid för det tro?
 Arbetarna på Dollarstore jobbar visst efter pensionstid )
 Framme vid matställe i Säffle )
 Mcdonalds..
 Jureskog Miami..var inte direkt nått supergott :/
 På en parkering stod en Opel Agila -00 & såg senapsgul ut )
 Himmelriket )
Här blev det lite lösgodis )
 Framme i köpcentret i Karlstad
Ifjol för dom som minns,skrev jag att det var svårt att komma fram för alla ombyggnationer..nu var dom visst färdiga,så det var mycket nytt där )
 Eldkubbe..ja..jo..en kubbe kan nog brinna i brasan..låter dyrt att köpa sån ved..
 No baby inside..bra att dom sätter varningstext där på kanten )
 Hörru..Snell hest..kom ner genast!
 På väg hemåt en bit.
 En kyrka.
 En kyrka till
 On the road again..
 Blev mer & mer snö närmare hem jag kom..
 Sen fortsatte snökaoset rejält!

Så vad blev köpt då?
 Över 1kg med lösgodis )
 Galgar )
Lite verktyg & så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar