tisdag 1 november 2016

Lista

Namn: Peter
Längd: 180 cm
Sko-storlek: 43
Bor: Högsäter
Gör just nu: Svarar på den här superroliga listan

Allmänna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Hjälpsam,Försöker ha gott humör ),Passar tider.
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Envis,Svårt att slappna av,Är för bra på allt så allt blir för lätt ;)
Vad är du rädd för: Bensintorsken )
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Allt såklart )
Det roligaste delen av jobbet du har: Som personalledare så får man svara & hjälpa till med allt möjligt )
Har du körkort och egen bil: Körkort B & truckkort,bilar är 5st nu,men har bara igång 2st av dom nu )
När tog du ditt körkort: 17 April 2001
När grät du senast: Det kommer jag inte ihåg
När skrattade du senast: Det kommer jag inte ihåg heller )
Vem åkte du bil med sist: M
Vem åt du mat med sist: Öhmm..Farsan tror jag.
Vad var du rädd för när du var liten: Vet faktiskt inte om jag hade nått speciellt jag var rädd för..minns iaf inget.
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Troligen bilreparatör,nått mer minns jag inte heller.
Värsta smärtan du råkat ut för: Lunginflammation förra julen. (
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Det har nog hänt flera gånger,inget som jag kan säga på rak arm iaf.
Någon du ser upp till: Borde nog vara Klas,som kan allt,& inte ger sig..det omöjliga tar bara lite längre tid )
Har du varit utomlands någon gång: Norge & Danmark.

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Landet såklart!
Hamburgare eller Pizza: Pizza,det är mer mat för samma pengar typ )
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Katt
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: Mcdonalds
Vin eller Öl: Öl (fast helst whiskey)
Charter- eller skidsemester: Charter
Sverige eller Utlandet: Sverige
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga tjejer: Ljushåriga har mer kul säger dom ;)
Sommar eller vinter: Sommar
Vår eller höst: Vår
Flyg eller tåg: Tåg
Bil eller buss: Bil (döööh...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar