fredag 12 februari 2016

Projekt Fowsia del 3

Var ett tag sen jag skrev om Subarun..men det har varit vinter så man har inte gjort nått typ..
För ett tag sen slängde jag dock ur all stereo från bagaget.(en 15" bas,2 slutsteg & ett batteri) så jag kunde hämta lite däck hos farsan..12 däck mer exakt.. 
 Sen åkte jag till torp & handlade :P
 Monterat små extraljus,vet inte om dom gör nån speciall skillnad mot mina 100w helljus )
 Köpte ögonlock..dock till en Volvo S/V40..men vaddå då )
 Lite kapning & moddning så passade dom bra )
 Tog även bort emblemen bak.
 Lackade ögonlocken när dom var monterade..lite extra svårt blev det,men tyckte inte dom passade som svarta.
 Slant med vinkelslipen lite på huven :)
 Nämen ojdå,var det precis ovanför det öppna sportluftfiltret ;)
 Då passar ett scoop bra där ;)
 Helheten,med extraljus,ögonlock & huvscoop )
 Bytte högtalarna i dörrarna idag,från Phoenix Gold Ryval 6.5" (till höger) till Esx Vision 6.5"
 Dom nya var lite biffigare )
 Monterad i dörren.
 För att jag inte ville splitta phoenix gold kittet,så fick jag byta ut filtret & diskanterna,mot några Lightning Audio jag hade liggandes,(också gula,inte för att det syns,men man kan sova bättre när det är färgmatchat :P )
Diskanterna sitter monterade i plasthylsor som sitter i pappersrullar på jobbet )
Så ser dörren ut,notera fina kromade fönstervevar )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar