onsdag 17 februari 2016

Inlägg

Har nu gjort 1700 inlägg som bloggare )
Hur firar man det? 
Jo,med en liten roadtrip )
 On the road..
 Litet besök i godisfabriken i Bengtfors )
Blev ca:1kg godis där)
 Bengtfors centrum )
Inte direkt livat på en lördagsmorgon,men det var ifs ett dåligt väder.
 Några ankor kollade gräset )
 Kvack kvack..


 Lite utsikt över vattnet.

 Trodde discon var död..men tydligen inte här )
 Fowsian funkade galant på resan )
 On the road again.
Var bitvis snö & is på vägarna.
 Årjängs centrum )
Lite mer livat faktiskt,& mer butiker.
 Var inne på en loppis,för att fördriva tiden.
Köpte mig en vinylskiva, egentligen till brorsan,men han hade tydligen den,så jag får behålla den själv )
 Snygg men dyr döskalle flaska på systemet )
 Motörhead whiskey..med passande pris på 666kr..sammanträffande?
 Bra parkering va ) ibland kan arbetsförmedlingen vara bra )
 Efter att ha gått omkring i en timme & väntat på att dom här skulle öppna,var det äntligen dags )
Ni som är trogna bloggläsare,minns säkert detta inlägg:
Så om man ska rekommendera ett matställe,så får man gärna åka dit mer själv,vilket jag nu gjorde )
 Jag som är hungrig )
 En mycket god kebabpizza!
Så ni som är i närheten,eller inom en 10 mils radie (vilket jag var) så är detta stället bra )
 On the road again.
 Kom inte vattnet uppifrån så fanns det bredvid också )
Tankade på Q-star,var ungefär 1 krona billigare bensin än Färgelanda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar