fredag 26 december 2014

Dagbok

2009 31 Juli [18:27]

Drog om lite kablar, gömde en kabel från taklampan i bilen runt rutans gummilist ner till golvet & under förarstolen, där den kopplades in i dom röda CCFL lysrören som jag fäste under stolarna, så dom lyser när dörren öppnas, blev riktigt bra faktiskt.

Min pinne jag har för att hålla uppe bagageluckan har jag målat svart med tunn röd rand ner, som en polkagris typ, blev snyggt, matchar inredningen också.

Jag har vunnit en auktion om en Olivia Newton John LP & ska strax vinna en till LP med henne, sen ska jag försöka vinna en LP med Bangles på söndag, alla 3 av samma försäljare, så man kan samfrakta.

Var en på OSC som ville köpa 3st PS2 spel av mig, men han har inte hört av sig med adress eller skickat över pengar till mig än, hoppas han gör det så jag redan har paketerat spelen.

Min wåffelduk hade han glömt att skicka, men han skulle göra det igår & skicka med en extra bara för det, där är ändå 155:- man får där, hoppas det kommer på måndag eller på tisdag då jag ska till Munkedal med tårta då Kadetten fyller 26 år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar