onsdag 17 december 2014

Dagbok

2009 30 Juli [09:13]

Få se vad som har hänt.
Bytte gummislangarna till bränsleledningarna under bilen, dom var rätt dåliga.
Varit hos Klas i 4 dagar & plastat framspoilern & sidokjolarna, slipat & spacklat & slipat ännu mera, sedan lackade Klas dom & monteringen gick bra faktiskt, så nu är sprickan & alla hål igenplastade på bilen, nu är den riktig fin.

Förra veckan var vi på kalas hos Ewa, då hon fyllde, var en del folk där.

Jag hittade LP butiken i Lysekil, köpte några skivor där, dom hade inte så mycket där nu, & trångt var det.
Sedan har jag köpt några skivor på Tradera med Olivia Newton John, & en svensk reparations bok till Kadetten, som den typ ska få när den fyller 26 år den 4de Augusti, då ska jag köpa tårta & ha med mig till Munkedal.

På Lördag är det Devils Peak, dvs A-Bombers kör med gamla coola bilar uppför Dynamitbacken, är skoj & se på.

Och helgen efter där är det Opel träff i Backamo, dit ska man såklart, även Ewa skulle dit.
Innan dess ska jag polera & vaxa bilen.
Igår köpte jag rött CCFL lysrör jag ska montera under sätet på bilen idag, koppla till dörr-öppnar-lampan, så det lyser när man öppnar dörren, kommer nog bli fräckt.

Fick tag i en annan bandspelare som jag tiggde till mig på Trademans, den fungerar bra, nu har jag spelat in 5 nya blandbland med musik.

Jag betalade farsan dom sista pengarna jag var skyldig han, 1500:-, gött att slippa va skyldig han nått, fast vem vet, kanske får låna dom igen, men det blir senare problem.


En & en halv vecka kvar på min semester, sen ska man börja på Samhall, lite nervöst är det redan nu, men så är det när man ska på ett nytt ställe så, det blir nog bra sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar