onsdag 31 december 2014

2014

Jaha,då var detta året snart slut..vad har hänt under denna tiden som har kallats år 2014?
 En lastbil var ivägen för Volvo S40 -98 "Sigge",så han blev skrot.
 Dagen efter (syns inte på bilderna) införskaffades en Volvo 855 -95 " Buggy"
 Mellerud bilträff
 Uddevalla rallyt
 Ullared,och nej!,jag håller inte Morgan i handen!!
 Mellerud bilträff
 Trollhättan slussträff
 Mellerud bilträff
 Ullared,köpte bland annat ny hatt/lampskärm :)
 Trollhättan slussträff
 Ullared,Morgan som knäböjer sig (för mig!..muahahaha)..det avsnittet har inte sänts än iaf..
 Färgelanda Harvens dag,där Oliver även fanns med på reklamaffischerna (megakändis) :)
 En pendlarbil införskaffades,Opel Agila -01 "Gosen"
 En lekmoped införskaffades,Yamaha DT50MX,går som aset efter att jag fick den att funka :)
En Minimoto 14X Pro Edition införskaffades..
Egentligen köpte jag en som reservdelshoj,fick den att funka & sen köpte jag denna..så jag har 1½ minimotos.Funkar finfint att åka på & slänga sopor eller hämta posten :)

Resten av tiden har varit fullt upp med jobb,hus & fritid :)

Har bekantat mig med många personer,tyvär har dom varit low-life personer,som inte har varit nått att ha..(ni vet vilka ni är..)

Bring it on 2015!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar